LIVE LIFE!!

Åh vad jag älskar livet nu! spenderade kvällen igår åter igen i Nunäs med härliga människor. Mötte upp Linnea vid backlura sen träffade vi på några av grabbarna, knatade till shell hängde lite där sen mötte vi upp älsklings tugce. Drog sen och mötte Sadam sen drog vi tbx till backlura. Träffade alla grababrna igen. Mötte även Tringa Rafel Tina. Satt där hela kvällen och diskuterade massa shit hah bästa. Mommo lärde oss sumba med. Vi ska testa några pass med honom sen vem vet kanske byter till det gymmet? Tycker mitt gym suger och vill ha ngn att träna seriöst med och på mommos gym där är alla liksom! Kvällen slutade vid tolv tiden då alla skulle hem. Måste verkligen säga att jag älskar livet så hårt nu! Alla underbara vänner och kolla hur tight jag blivit med nynäs tjejerna igen det är nog det absoluta bästa! wooop

hahaha bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback