KAN MAN VARA MED LYCKLIG ÄN VAD JAG ÄR ? NEEEEJ!!

Jag är så jävla glad nu, vad skulle jag göra utan min facebook? Nej jag är inte nörd jag ska berätta för er nu. Som ni vet jag är kär i mange makers eller nej jag är kär i Didrik helt ärligt jag är kär i honom. Jag får fjärilar i magen när jag lyssnar på hans röst och ser bilder. Ja nu kommer F12 mikkis fram men jag är i allafall ärlig. Och jag har ju lagt till grabbarna grus på facebook ni vet party stället i magaluf och vad är det jag ser när jag spanar in den sidan? Jo att MANGE MAKERS åker till magaluf och spelar där! Jag gråter inte liiite! Jag är fan helt dum i huvudet men jag är så beroende av honom hahahha! Kan min fredag bli bättre? Jag åker till Magaluf med tjejerna och Didrik ska dit?! Om kvällen kan bli bättre än det är det ett mirakel jag dreeeeeglar herregud vilket inlägg!

Jag är liksom jätte kär i dig!

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: tyvärr inte längre, de kostar femtio kronor.. det tog alldeles för mycket utav min tid :/
kram

2012-06-21 @ 23:28:09
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Andrea

Sv: Det där var min gamla häst.... _:(

2012-06-21 @ 23:47:09
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback