JOBBAT ARTON TIMMAR SOVIT TRE..

TJA BABES!
Nu är jg äntligen hemma efter en helgs jobbade i nyköping. Nästan bara nya ansikten denna helg. Jobbade med en tjej som hette Zandra super schysst men även med två utbytesstudenter som jag snabbt blev tighta med! Med andra ord så har jag jobbat älifgt mycke tpå min engelska denna helg haha vill inte veta hur mycket fel jag sa! Jag jobbade ju käket idag så det va slappt som fasiken nästan lite tråkigt! Men vid elva rullade jag och dom två österike brudarna ner till baren och startade upp kvällen. Det va drinkar vi ksulle lära oss och hitta alla mått det va inte det lättaste. Men klart den roligaste kvällen på jobbet. Folk kom in i baren och dansade med oss.Jag mådde nästa illa efter alla varv jag snurrat. Även så blev jag bundis med DJ DEDDAn som han hette haha herregud vad folk raggar när man är iväg på jobb. Det hela börja med att han fråga vad jag hette och jag sa Mikkis, han bah fint namn blabla hah. Sen börja han sjunga på åh micki micki hey du är helt okej hej micki. Och frågade om folk brukade sjunga den fr mig. Jag typ doog han va knasig! Unde rkvällen började han spela den låten och lite jag skratta. Han började peka på mgig jag dog ännu mer hahahah! Sen när alt va slut vid halv fyra tiden så krama han mig och sa vi ses i haninge. hahah Grabben va tungelsta bo! hahahah döööda mig! Sov sen tre timmar innan det va dax att gå upp och jobba. Ögonen va röda såg ut som om jag pundat! Allt gick bra och nu är jag dötts trött! kommer sova skönt i natt det kan jag tänka mig. Men först massa plugg! så rundar av nu puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback