INGET SOMMARLOV FÖR MIG, HÄR ÄR FOTBOLLEN I FÖRSTA FOKUS!

Såhär snygg är man när man tränar på Landslagest fotbolls skola. Mycket snyggare kläder än förra året det är trotts allt mitt tredje år. Första dagen idag gick bra. Vissa ungar va skit jobbiga och andra underbara! Vi körde väldigt mycket kontroll med bollen vilket vi kommer köra nästan hela veckan. Lite två mål blev det oxå men max sammanlagt en halvtimme. Stog på plan från åtta till fyra jobbigt med värmen men så värt det! Känner att jag saknar fotbollen allt mer och mer. Men helt ärligt vill jag prova ngt nytt! Testa nytt lag nya kunskaper. Någon som vet ett bra fotbolls lag man kanske kan ta kontakt med? hehhe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback