HÄNGA TVÄTT - STÄDA - PACKA DET SISTA - SOVA

Känner mig jätte stressad just nu, måste hänga tvätt, städa, packa sen självklart sova. Känner inte verkligt att jag imorrn vid denna tid kommer sitta på hotellrummet och fixa mig för en galen kväll med tjejerna. Jag är inte nerövs ett dugg och känner inge pirr eller jo litegrann men jag längtar så efter att få bli brun och bara leva ett liv som jag aldrig kommer kunna leva i sverige. Dricka, fester, grabbar och vänner så kommer det aldrig kunna se ut i sverige utan att bli stämplad orre så är det bara! Men nu har jag så mycket att göra men hinner nog slänga in ett inlägg imorrn innan jag drar men nu godnatt på er babes!

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: du kan göra det, eller skicka den på posten. det första är nog säkrast :)
just nu har jag bara denna, men jag håller på med en design till en annan just nu!
kram

2012-06-22 @ 10:47:44
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Andrea

Sv: Jaa... Blev för lång och hon ville inte hoppa lika mycket och högt som jag... :/

2012-06-22 @ 10:54:59
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback