FÖR TVÅ ÅR SEN VA DET VI! ♥

Tiden går förjävla snabbt nu! Nästa vecka så får jag sommarlov ovh då har jag redan spenderat hela två år i Riksäpplet skolan. Det är sjukt vad tiden har gått snabbt. Nu när man kollar runt på facebook ser man hur alla nior har haft bal och gud va fina dom va. Det är nästan så att jag fäller en liten tår när jag ser Vanstaskolans nior. Det är sjukt att det va två år sen jag själv stog där nervös med rosa klänning på balen. Det är sjukt vad tiden går. Jag har hinnit med massor på dem här två åren. Träffat nya vänner och även tappat gamla vänner. Jag skulle göra vad som helst för att få uppleva flera år till med min D klass, deet va som absoluta bästa tiderna i hela mitt 17 åriga liv!








Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter ju bra :) nu ska jag ut ovh äta middag i Waterloo, vad gör du för kul ?? kramar

2012-06-08 @ 21:06:29
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Samantha

Hahaha det är så jag säger för att inte bli allt för desperat ;)

2012-06-09 @ 11:14:38
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback