EN LEKTION IDAG LAMEE!

Tjenis, kom nyss hem från en jävligt underlig dag inne i stor staden och skolan. Men vi börjar från början. Skolan idag hade vi en lektion på 45 minuter lång. Inte ens värt att ¨ka till skolan men man vill ju glänsa litegran för läraren. Efter så drog vi och käkade och det va väl då hela min värld slog upp och ner för nån sekund. Man kan säga jag va ledsen arg besvikken ja allt på engång. Att se någon man tycker om väldigt mycket umgås med ens EX inne på toan och det är väl kanske inte det man vill höra och se direkt. Det va så att dom gick in i matsalen sen försvann dom så jag och tjejerna drog in på toa och då är den stora toan låst och lampan är släkt. Där ifrån hör man massa ljud och småprat. Mitt hjärta gick i hundraåttio och jag blev helt varm. tårarna kom och besvikelsen kom fram. Som tur var hade jag mina älsklings tjejer som fanns där. Och självkklart Lowa på telefonen som alltid får veta allt av mig. Jag är så rädd att gilla ngn det är sjukt hur jag har svårt att lita på killar. Efter att jag blev helt förälskad i en kille i nian som pratade med mig som sen visade sig hade tjej. Nu kommer detta. Men vad ska man göra egentligen. Nu vet jag om allting och det är ngt som mina vänner oxå vet så jag kommer ha stödet det vet jag. Men åter igen till lite happtime. Efter skolan drog jag & Sandra in till stan. Shoppade lite små saker och töntade oss inne på buttricks. Och vet ni vem vi såg där? jo SHAN BANAN! haha ja det v bara början sen började allting hända. Vi sitter på donken vid ett sånt där bort man kan sitta säkert tio stycken på då det ommer några gabbar som tagit studenten och sitter brevid oss. dom skrattar vi skrattar det blev liksom en as knäpp stämmning. Sen kommer deras kompis och sätter sig framför oss och när man stället ner brickan välter hans mugg fullt med dricka över oss. Hahahha vi doog av skratt han dog ännu mer och hans vänner ska vi inte prata om haha herregud. Vi fick typ panisk gånger arton och drog. Sen på vägen hem möter vi en hund med dreds eller hur det stavas? hahah herregud vilken cp dag! Det va endå sjukt roligt inne i stan resten på morgonen kan dra åt helvete!
Ngn pajas vi såg på donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback