ÄLSKADE MANGE MAKERS - DIDRIK ♥

Onsdags kväll va grym jag blev tolv år igen! 

Började föra hemma hos Emil med Pilen, Sandra, Adam och Tobbe. Sen drog vi vidare till Nicksta där allt hände! Den årliga nicksta festen drog igång och jag träffade min älskling tess sen blev det mörkt! Vi blev tolv år igen! Ja mange Makers spelade och jag är förälskad i didrik som spelar elelr ja sjunger i bandet. Ni vet den där blonda killen åh döör! Vi stog längst fram och skrek skrek ännu mer sen pecka han på oss och vi dog! Det va en sjuk jävla kväll asså! Efter som sjungt drog vi direkt på atograf jakt och trängde oss före alla små människor. Jag tog på diddes rumpa och jag tog! Fick en atograf från honom sen sprang jag till tjejerna och grät! hahahha ja det är sant jag grät som en liten flicka!! Fyfan va underbart det var! Jag blev helt ärligt kär! Jag är kär! Sandra och pilen drog tidigt så mötte Linnea och tulle. Jag hade det grymt med dom! Dansade och fjantade oss åh härligt! Vid ett mötte jag Kevin och vi åkte hem då. Den kvällen glömmer jag aldrig den va magisk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback