ÄLSKADE FOTBOLLS PLAN!

Tjenis, ligger i sängen nu helt död efter helgens kravanker. Spenderade hela eftermiddagen och kvällen nu nere på IP. Tessie hade match med f18 laget så lovade att kolla klart jag håller det! Matchen va seg och slarvig i början men tills en bit in på första får dom i gång spelet. Många snygga mål blev det ja ett riktigt målkalas! Ösmo vann med hela 12-0 mot sörskogen. Jag och Johanna va lagledare för laget hah men vi sa inte så mycket direkt. Sen drog vi upp till huset iväntan på att p95 skulle möta skogås. Satt då och kollade på gamla eller ja kort från förra året med laget fyfasiken vad jag saknar fotbollen. Det är så sjukt. Även Rydh kom fram och "förhörde" mig litegrann varför jag lagt av och sa massa fina saker. Jag tvivlar inte en enda sekund på att det är massa skit snack utan att jag nog betydde rätt mycket. Lika mycket som dem betyder för mig! Sen va det match start för grabbarna. Kollade med Tessie och Minna. Grabbarna vann där med 5-1 tror jag det blev. Massa gula och röda kort delade ut. Där va det kort kalas i stället. Sen blev det för jävla kallt så vi drog snabbt som ögat! Nu sitter jag och kollar lägenheter för jag och Tessie ska flytta WEI! puss

Världens bästa tjejer!

Kommentarer
Postat av: Samantha

VADÅ FLYTTA

2012-06-03 @ 21:37:41
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback