TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL!

Hej, ligger i sängen nu kollar på halv åtta hos mig reprisen med andra ord. Idag har jag i alalfall vart utanför dörren va en snabbis till tyresö och träffae Frida. Länge sen vi satt ner och pratade närmare sagt fyra år sen i umgicks tillsammans. Från att vart bästavänner till att hata varnn riktigt ordentligt. Det som hände mellan oss är historia nu vilket känns skönt! så mycket knas mellan föräldrar vänner och framförallt varandra suger hårt! Vi lunchade tillsammans och pratade gamla tider. Det r sjukt hur hon har förändrats sen sist från att ha jeans tjocktröja och billen på huvudet till leggins könning och långt fint rött hår så vacker! Men vi va inte så jätte länge utan kanske nån timme för var tvnungen att ta mej till farsta och fixa lite para heh. Träffade tomas på bussen, trodde han hade flyttat utomlands och blivit kändis eller något ni vet han har ju vart med i eurovision song contest ballt va?! Och jag känner honom haha. Nej vi snackade rätt mycket om hur livet är nu han har man ju inte sätt på år och dagar. Livet för honom verklar i alalfall vara bra. Jobb och skolan går bra riktigt härligt att höra! Skildes av i gullmars kändes som i en saga! Först gick vi fel sen följde han med mig till rätt tunnelbana sen kramades vi förväl hah åh! Slänger upp ett klipp med honom ni kommer dö av chock skit söt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback