TUR ATT JAG HAR MIN TURK!

Hahahah vart ska jag börja egentligen?
Dagen idag vaknade jag upp med lite magont och super trött ville verkligen inte gå upp idag men tog mig i kragen och va så seg att jag höll på att missa bussen till jobbet idag. Dock hade det inte gjort så mycket dåcheferna endå inte va där i tid som vanligt. Jobbade på som vanligt dock jätte segt det regnade ju så det kom typ inga kunder alls.  Hade endå roligt med Kalle och Thilda som jag alltid har tur att jag har dem! Dock höll det bara till tolv tiden då jag sa upp mig från jobbet! Kan inte direkt säga vad som hände men jag gick där i från med tårar och stum i hela halsen. Trött på hur dom behandlar folk och jag är inte en person som kan ta skit och se andra ta skit för ngt man ej gör så jag ställde en av dem mot väggen lite roligt var det i allafall för när jag konfrontera henne vrf dom aldrig kom i tid så då blev det flipp på hög nivå. Så ringde tulle och fick komma över till henne. Satt där i någon timme och pratade med hennes pappa och henne om allt knas som hände idag. Nu är allt bra jag hann i allafall tjäna 3lax så bättre än inget. Kommer sakna kalle och tilda jätte mkt men det är bättre såhär!

BYE BYE GLASSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback