SNART DAX FÖR JOBB!

Ligger i soffan nu och kollar på ngt spyk program på MTV. Saknar faktiskt när det handlade om usik och inte masas jävla 16 åriga brudar som springer runt och tycker synd om sej själva när dom är på smällen. Ska strax hoppa in i duschen sen fixa i ordning mig för ett pass på Aya beach club. Det är ju helg och jag jobbar, har inte festat på länge nu känner jag men pengarna rullar in och det är ju great! Plus så åker jag ju om en vecka och två dagar till turkiet. Åh vad vi planerade igår massor om vår resa som är i hela 15 dagar bästa!! Det ska bli galet men minnesvärd yeah. Såg även att nynäs tjejerna åker till magaluf idag! Avis som bara den jag vill tbx till alkoholens land världens bästa! Men nä nu ska jag duscha vi hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: johana

kan berätta allt när vi syns på gymmet, ska ta tag i gym biten nu denna vecka så dags att boka en dag kanske gumman :))?

2012-07-29 @ 15:05:00
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback