OLIKA RESOR HIT OCH DIT!!

Nu har jag ju skrivit en hel del om att jag åker till turkiet i agusti med Linnea och Tugce och allt är ju spiik och så men nu börjar jag känna om det verkligen är det jag vill. Resan är rätt dyr och ingenting ingår i priset liksom är det värt att lägga ut 7000kr på en resa där inte mat ingår? nja jag vet inte riktigt det. Även så vill jag ju åka ner till Jönköping i en vecka och träffa killarna samtidigt som jag även vill åka ner till Åland ill mina älskade kusiner som jag inte träffat på mer än två år. Om jag ska hinna med det så kan jag ju inte åka till turkiet och om jag väljer alternativ ett så kostar det mig knappt 1000spänn liksom. Åh ångest hejhej! Men ska ner till nynäs senare och spika det sista. Pengarna åker med och sen får vi se hur det blir för min del. Nu när jag även fixat jobb hahha åh men aja livet är hårt ibland! Men när jag va hos tulle igår så hitta vi några bra resor men aja haha. Drog till mix igår oxå chillade lite där tjejerna ska jobba på hamnfestivalen så lyckost dem! bjusar på lite bilder från igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback