MYS MIDDAG MED TJEJERNA

Nu ska jag börja blogga på riktigt, eller jag ska i allafall försöka litegran. Alla bilder från magaluf är inte uppe bara dem jag och Elin tagit resten får vi väl se om dem kommer.. 
Igår i allafall så blev det middag på AYA med Linnea och tugce. En cesar sallad som kanske inte va den godaste men det va gratis så varför inte tacka ja, även så blev det EM finalen på AYA men drog i andra halvlek då det började regna och vi va as trötta. Pratade även om vår resa till turkiet som vi ska åka till i agusti om jag får byta period. Vet inte ens varför jag valde att ta sista dum i huvudet liksom. Kvällen va trevlig det va super att se dom igen och snacka ordentligt för jag jobbade ju direkt när jag kom hem så hann inte riktigt prata om resan med dem härligt att se dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback