LUGNT OCH SKÖNT PÅ AYA

Hej babes!
Ligger i sängen nu med musik på hög volym och sjunger med. Jag är full av lycka idag, jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag känner att allt är perfekt. Vädret är på topp och kvällen är full av arbete med världens finaste vänner och på världens bästa jobb! Dock så känner jag att jag inte alls träffar min mamma och pappa nånting då dom kommer hem från jobbet när jag sticker till jobbet. Därför jag har även bestämmt att jag stannar kvar i ösmo nästa vecka i stället för att åka till jönköping, ett jobbigt beslut men måste tänka lite på mig själv nu. Har även skrivit upp mig på jobb varenda helg från och med nu. Kommer med andra ord jobba dagen innan jag åker till turkiet. Pengar är pengar liksom. Gårdagen på jobbet? Jora det va lugnt som satan chokad faktiskt men sånt är skönt det med. slutade prick två igår nått som aldrig hänt innan. Även har jag börjat snacka mkt med DJ hahah åh älskar! Jag och Linnea blev homies med dom nya vakterna oxå haha en såg ut som pittbull så kallad ehonom det hela kvällen haha herregud säger jag bara. Katjas mamma kom och hämtade inatt vilket var super skönt. Två bilder från gårdagen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback