KÄNNER MIG OTRÄNAD!

(inlägget som aldrig kom upp igår då batterierna dog)

Godkväll folket. Ligger i sängen nu helt död efter att vart och tränar på första gången sen skolan slutade. Jag känner sen jag slutade på fotbollen och sen jag la träningen vid sidan så har jag blivit en soft potatos! ja helt ärligt jag har gått upp mina kilon som jag kämpat mig ner jag äter så mycket skräpmat och fyfan säger jag bara! Va nästan helt ensam i dag på gymet och det kändes jätte kontigt att kliva in dom har liksom målat om där inne så kände inte alls igen mig! hahha. Gik ut till det stora gymet och orkade knappt springa på tian i en halv timme! jag är otränad så det bara sjunger om det ändrig på det säger jag bara! Va där kanske i en timme delsför att jag är sjuk och fö att det va länge sen sist. Dock va det två killar där som jag störde mig jätte mycket på! Dom glodde hela tiden och log haha kunde inte koncentrera mig ett skit. Men svetten rann och krampen i knät kom tbx fuck. Mitt knä gör fortfarande jätte ont sen matchen mot södersnäckorna och det va ju jätte länge sen hallå? Men vill inte gå till läkaren för jag är alltid där för skador börjar bli pinsamt säger jag bara! Men nu ska jag sova lite eller rätt mycket jag mår inte bra blä trött tjej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback