HÄRLIG JOBB KVÄLL MED GRYMMA KOLLEGOR


Hemma nu efter att ha sovit över hos Linnea tillsammans med Tulle. Igår/natt blev det extra jobb för mig då dom behövde personal så det tackar man ju inte nej till plus jag fick jobba tillsammans med Linnea och Tugce plus dom andra då hah. Va inte så jätte mycket folk igår men endå rätt mycket ja nått i mellan liksom. Tr'ffade lite människor jag inte ens hade tänkt mig bland annat Jesper frågan är vad han gjorde där? haha Även fick vi träffa dom nya vakterna hela fem stycken som gick runt där och spanade in oss små servetriser haha dog lite igår asså! Vårt pass var över kanske runt två tiden och snälla bob körde hem oss i ös regnet. Jobbet är grymt! Här är en bild från hur det ser ut där jag jobbar! GREAT PLACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback