CASH IS KING

Nu har jag jobabt klart för denna månad på aya beach club vilket suger rätt hårt om jag ska vara ärlig. Helgen har vart grym där med rätt mycket folk men lite tekniska fel hot och dit men folk verkade ha roligt och det kan jag förstå med världens bästa DJ's och dricka! Nästa vecka åker jag ju till turkiet i femton dagar så kommer inte jobba där som ni nog redan listat ut. Så på onsdag blir det utgång där med lite folk sen öven helgen för att fira hejdå elelr vad man nu ska kalla det. Nått som vi har sätt fram emot länge för både jag och Linnea ville stå där och dansa när Simon och Jim spelar men nä då ska dom inte komma lite ledsen tjej jag är nu. Men får väl hoppas att dom eller ja ngn av dem kommer ner till aya i allafall hahaha! Nu väntas bara lönen och sen ska jag njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback