ÄLSKAR MITT JOBB!!

Åh vad jag älskar mitt jobb! Igår/natt va det full rulle på aya då det var burn party! Skönt att träffa alla vänner och inte massa små glin som springer runt och förstör som på freja och mix. Vi jobbade två och två då jag jobbade med Linnea. Vi ä ett grymt par tillsammans vilket vi visade igår. Lunchade tillsammans med Simon och Jim som är DJ på aya hah och vi fick oss ett gott skratt uppe på berget tillsamamns mys! Schyssta killar det dära. Vid elva tiden kom kändis DJ:s dit som Darwin och Backwall gryma killar. Slutade klockan två kanske till och med halv tre då taxin kom och hämtade mig och katja haha rika typer! Skönt med taxi hem faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback