♥ UPPSKRAPADE KNÄSKÅLAR!

Hemma från en rätt chill innomhus träning, massa passar som uppvärming två och två sen körde vi skott på mål vilket är bäst! Släppte bara in ett mål och det var av marcus men han skjuter ju stenhårt! Sen körde vi två mål övning inför våran cup som vi har om en vecka, det gick väl inte så jätte bra där..
Suger verkligen på att slänga ut bollen när jag har tagit den men får lära mig dock har jag ingen tid över innan cupen är men det ska gå kalas i allafall! Annars i helhet va det bra och kände att träningsverken kommer sitta i ett bra tag till! Även stog jag i shorts vilket kanske inte va det bästa så har glidmärken på hela benen ajajaj vad ont det göör! Men får skylla mig själv liksom. Nää nu rundar jag av och ska städa sen hoppa in i ducjen och fräscha till mig puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback