SVAR PÅ TAL: HAHAHA!


"Vad har hänt med alma? Du skriver aldrig om att ni träffas
eller nått. Är hon bara med mr guld? och vem är han?"

- svar till dig. Först as garva jag bara när jag såg denna kommentar som självklart är från anonym människa och snabbt insåg att denna människa är ngn som står oss båda nära eller ja vi känner han/hon. Men jag ska ge dig ett vettigt svar på alla dna frågor.

Vad jag vet så har väl inget hänt direkt med alma hon lever sitt och jag lever mitt. Nej jag skriver aldrig om henne längre för vi umgås helt enkelt inte så mkt längre. Ngt som kanske suger men jag lär mig att inte hunda efter folk liksom. Hon är väl ja väldigt ofta med mr guld som är Daniel som nu alla redan vet så vet inte riktigt vrf han är en mr guld. Jag tycker inge illa om det man väljer vem man sätter i första länge och vilka man umgås med likså gör jag det med. Jag har lagt mkt tid åt att fixa tjaffs jag har haft med mina äldre kompisar so jag hade innan jag träffa alma och tycker det är viktigare att lösa det och det har väl gett med att jag umgås med dom väldigt mkt nu. Jag gilalr alma fortfarande det är inte så att vi bråkar eller något men vi liksom bara inte umgås. Vi ska visserligen jobba imorrn tillsammans så vi pratar ju och så ahaha så hoppas du som är anonym kan säga vad du heter och hoppas du gick det svar du velat haha!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback