PUMPA VAR DET!

Hemma nu efter en härligt träningsdag! Första gympasset i morse med klassen och sen svlutade jag dagen med ett pass på gym tillsammans med Pilen och Eric. HAr nu gjort ett sådan kallat tränings schema så jag vet vilka dagar jag kör vad och blbala. Idag var det armar rätt igenom och mage/rygg. Kötta som fasiken med armarna och fick även tips av en kvinna som tränar på fitness så det va ju grymt. Svettades som aldrig förr och i duschen sen kände jag hur slut jag var i skorppen vilket är ett as bra tecken på kämp. Nu ska jag börja ta tag i detta på allvar och köra ordentligt hela tiden. ÄVen ser och känner jag resultat. Orkar mer apå fotbolls träningarna sover bättre och mår helt fysikt bättre liksom. ÖVen ha rjag gått ner i vikt, jag kissar fett mkt vilket betyder att jag gör av med kropps massa eller vad det nu var haha.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback