PARTY LIKE A ROCK STAR!

BÄÄÄSTA KVÄLLEN!
va ju i jordbro igår/natt igen och det va ös så det bara sjöng om det! vi dansade galet man typ blev mördad om man  inte dansade så jag körde som aldrig förr. haha det ve nästan lite äckligt för jag svettades ojoj hah det va grymt! Tugce och jag blev väl dom som stog för underhållningen av oss brudar tills vodkan kom i cattie och melina. Melina hoppa runt och cattie klrde sina lapdance movse haha! Senare kom det in lite fler grabbar sköna som bara den, även kom linnea och tina från nynäs! Ja kvällen slutade med att cattie och nynäs brudarna stannade medan jag tulle och melina drog runt ett tiden då sista tåget gick hem. Asså faan vad jag älskar jordbro folk sköna som bara den och det bästa är att dom är inte fega för att dansa, jag tycker att fester där är det dans som gäller! hah tio poängare på kvällen!







Haha ja lite bilder från kvällen
fråga inte vad vi håller på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback