MINI SHOPPING MED PAPPI ♥

Tjenis penis, lite dålig uppdatering idag men kunde inte sova på hela natten så vaknade varje timme och kunde knappt somna om, så tog bort larmet som jag ställt klockan åtta då jag skulle upp och springa men det sket sig ju. Gick upp vid halv elva tiden i allafall då jag fixade mig litegran och sen åkte in till stockholm för att möta farsan. Vi skulle köpa serveringshandskar jag ska ha på "jobbet" men hittade inga buhu. Så vi åkte till handen i stället och kollade runt i affärer och letade efter saker till tv:n och så. Bestämde även att jag skulle köpa en ny tv snart en litemindre typ 32" har ju en 52" i mitt rum nu känns lite överdrivet känner jag hah. Men vi hittade ingenting som föll oss i smaken direkt så jag fick med mig en ny plattång hem bara. Ngt jag behövde så det satt ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback