MIDDAG MED SLÄKT.

Mätt och belåten kan jag ju börja med att säga!
Pappas syster och hennes man va över från Åland denna helg så vi drog ut och käkade dom pappa farmor och jag. Det blev på kina nere i nynäshamn as gott! Vi brukar inte käka där så ofta för det är skit dyrt men nu är det ju speciella tillfällen så det blev där. Och jag ångrar inte en sekund att vi valde det stället för det va as gott! Käkade fyra SMÅ rätter som va hur mkt som helst. Hahah och till efterrätt såklart glass med kolasås smarrens! Det va i allafall skit roligt att träffa dom vi ses ju inte så ofta så. Men saknar framförallt mina älskade kusiner! Aja åter till käket, efter så drog vi till korunda nej jag mena sorunda heh där farmor bor och bara chillade. Men sen blev jag så tgrott så vi åkte home. Ja mysig avsllutning på vardags veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback