KÄNNS SÅ JÄVLA HÄRLIGT NU!

Jag mår toppen just nu allt rullar på som det ska. Jag har världens bästa kontakt med min fd bästavän och träffar mina tjejer från förr mer och mer, även träffar jag grabbarna från förr så det känns som det lilal som saknades innom mig är borta nu. Igår i allafall va det dax för fest. Mudde fyllde 18 och jag skulle dit och träffa alla. Åkte hem till tulle på kvällen fixade mig litegran och förade lite. Sen drog vi till bussen där vi träffade samir och ahmed. Länge sen jag träffa dom på riktigt liksom. Sen gick vi tillsammans till lokalen där alla va. Träffade mirlinda hon va så fiin! Folket rullade in och jag och tulle började jobba( vi drack som aldrig förr med andra ord) Sen va vi i dimman, vi lullade och ja fyfan jag och linda va galna vi stog på borden och haha herregud säger jag bara! Kvällen va toppen jonas och dom kom senare så det kunde inte bli sämre. Haha alla blev kalas packade och det va som förr liksom, jag träffade mitt gamla gäng åh vad jag har saknat dom. Sen blev jag as full och börja bli helt cp i huvudet grät och grejer heheh ja det tar vi en annan gång, men det va ingenting liksom va bara avvis haha herreguuuuud! hahahahah! Sen vid halv tre tiden drog och jag tulle vi ringde nog till alla möjliga taxi bolag för vi skulle fan inte gå, men vi orkade inte vänta och skit så vi började knata. pratade om allt möjligt, tulle ville ta en buss och åka med haha sjuuuk tjej! Hemma hos henne i allafall började vi prata om kvällen och allt kändes som förr YES! Ja det va min kväll lyckat och bäst!

Såhär såg jag ut igår :



Fina tjejera och en full conrad! hah!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback