HÄLIGT GYMPASS!!

Hemma från ennu en måndag på gymet tillsammans med bäste Pilar. DEt var rätt mycket folk där som det alltid är på måndagar men jag cyklade i början medan som sprang. Sen blev det armar och öven testade vi lite nya maskiner. Visa fattade vi itne ett skvatt av men tur att grabbarna fanns där och kunde förklara för oss. Haha öven som vanligt skämmer man u sig. Jag körde en grej där man drar ner ett snöre och tränar triceps allt flöt på tills det kommer ett gäng kilalr och ska dra upp sig i en stång haha den ena killen lät som fasiken och jag kunder verkligen inte koncentrera mig så börjar as garva och helt tappade jag fokus och han börjar garva herregud. Haha de tär kul att gymma i det där gymet måste jag säga! Nu är jag i allafall helt slut i armarna och har öven tryckt i mig en tallrik med tonfisk och tomater! Taggar till för morgon dagens träning wie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback