FOTBOLLS CUP I BOTKYRKA!

Ingen ide att jag upprepar att jag vart sämst på att uppdatera men denna helg har vart fullproppad med saker att göra. Idag i allafall ringde klockan på 06:00 då var det bara dax att kliva upp och fixa sig, packa de sista och käka frulle. Cup dax i botkyrka och vi ställde upp med två lag. Vi hade inga förväntningar vi hade ju trottsallt bara spelat två innomhus träningar efter juluppehållet innan det var dax för cup, men det har aldrig hindrat oss förut så varför skulle det göra det nu?
Kom i allafall dit men 40 minuter kvar till första matchen då Ösmo lag två skulle spela med andra ord mitt lag. Vi fick "äran" att spela i lilla hallen vilket botsvarar tallbacka hallen alla som vet vilken det är inser nog snabbt att den är skit liten! Vi mötte ett riktigt bra lag där och tyvärr förlorar vi med 1-2 men inget att hänga läpp för. Dax för Ösmo lag ett att spela med lollo i mål. Blev 1-1 om jag inte minns fel. Vår andra match vinner vi solklart med 3-0 och jag kände verkligen hur jag och alla andra kämpade in i det sista älskar såna tillfällen! Andra matchen för lollos lag blev en lika match där med tror jag. Vår sista match i gruppemn, skulle vi vinna skulle vi vidare. Dom gör första målet vi kviterar sen går det snabbt! Dom får in tre mål och vi förlorar matchen med 1-4 FAN! Alla va skit nere men vi höll tummisarna för lag ett. Men tyvärr förlorade dom oxå sin sista match. Men vi hängde inte läpp över det utan vi vet att alla lag måste ta sällen att åka ut nångång och denna gång var det våran tur. Nu är jag i allafall hemma mätt och belåten ska strax städa och så. Puss


Hahah charmig bild på Elin idag!


Kommentarer
Postat av: Johana panna

aa det blir förmodligen det:)

2012-01-22 @ 18:47:49
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Johana panna

aa det blir förmodligen det:)

2012-01-22 @ 18:47:50
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback