FÖRSTA JOBB DAGEN I NYKÖPING!

Sorry för sämst uppdatering men jag har haft det tufft med tid dom sista dagrna men nu är jag back on track igen. Igår va det ju första jobbdagen för mig med Alma och gänget. Vi va i nyköping på bröllop. Har ju aldrig vart på brölop tidigare så det va suveränt! Serveringen gick as bra och alla verkade i alalfall nöjda! Själv va jag fett nöjd med det jag gjorde första gången på allvar liksom. Fick även ett ragg hah jävla snusgrabb säger jag bara! Men han va klart stiligast på festen. Även alma gick sig ett ragg, vad ska man säga en riktig slisk hah! långt hår bakom öronen och allt haha! Kvällen slutade kanske runt halv elva tiden och va hemma vid halv ett tiden nångåg. Tur att Robin skjusade hem mig annars hade jag vart hemma runt två tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback