DUBBELMORALER FINNS ÖVERALLT!

Ligger och lyssnar på lite musik och samtidigt kollar igenom lite gamla bilder från vanstaskolan åren. Usch vad jag saknar dom tiderna. Jag gick i den perfekta klassen, aldrig bråk ingen som lekte matcho ja livet va bäst då. Alla stunderna då vi IG ungarna satt i grypprummet på svenska engelskan och skrapade fram varenda små krona vi hade och rymde genom fönstret dör att köpa choklad och läsk. Skiten gick på en tia det va det alltid värt! Tiderna man va som busigast. Pajjade en tialett och blev tusentals kronor fattigare, när man jämt kröp på golven för att sno glass&frukt, då man satt på EXIT och bara chillade galet med folk man älskade. Det måste vart dom tre bästa åren i hela mitt liv. Vakna upp och verkligen vara sugen på att gå till skolan. Haha fyfan säger jag bara. Det va dom åren man va rena rama skit ungen!

Det är så stor skillnad nu, klassen är inte den bästa vi alla glider i från varann mer och mer det går skit mycket skit snack folk är falska folk är för knsliga. Det finns inge mellan spel där alla är på samma nivå. Vi har inge intresse liksom. Nu efter 1,5år har jag insett vilka jag klarar av och vilka jag kommer explodera på. Bara under se senaste månaderna har jag insätt att "riktiga" vänner inte är dom man trodde. Jag blir nestan arg när jag skriver detta för jag orkar inte med folk som har sån dubbelmoral som vissa har. Folk som leker så mkt folk som leker stor KR*** och nä usch. Detta år ska bli mitt bästa och jag från och med nu väljer jag umgänge efter personlighet inte efter någotannat. Men såklart finns det människor jag aldrig kan bli förbannade på folk som är rara folk som har samma smak attityd och allt. HEHE nu har jag klagat färdigt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback