DET ÄR MYCKET NU!

Standard men sorry har vart sämst på att skriva men det har vart så jävla mycket nu och känner att det kommer vara det dom närmaste veckorna men ska verkligen försöka kläma in något inlägg då och då! Blev ännu mer motiverad när jag såg att statestiken stigit som aldrig förr så har i allafall läsarna kvar så det ska bli skärpning. Kan ju börja med att säga att igår va det middag med mina finisar i allafall. Då pratar jag ju givetvis om Jennifer Ellinor och Manne. Blev på vårat favvo ställa al porto där vi va i timmar. Vi käkade snackade skrattad eoch efter så fikade vi as mysigt. Träffar ju inte dom så ofta längre så det är alltd as roligt att umgås med dom! Alla går ju liksom i helt olika skolor så tiderna blir ju aldrig bra. I helhet hade vi i allafall as roligt vilket jag alltid har med dom tre!

När jag kom hem knatade jag mot Pilen, men ramlade på vägen och landade på mina knän som redan är helt cp efter inneträningen men tänkte inte så mkt på det i den sekunden för skämdes som fasiken hah vem hade inte gjort det liksom. Var ute med henne snackade om allt mellan himmelen och jord. Sen gick vi och mötte Vendela och Sandra. knatade runt litegran och så. Ja det var min måndags kväll het perfekt!


♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback