CHILLADE LITE I STORSTADEN!

Igår kväll va det lugnt, inge festade för min del. Istället drog jag och tulle in till stockholm för att bara chilla runt kolla kolla liksom. Dock va det förjävla dåligt väder så det blåste som aldrig förr vilket sög riktigt hårt. Gick in till sergel och skulle kolla om vi kände ngn som va där för man träffar alltid ngn polare där men vet ni vem jag såg?! jo NEEEEEEEMO! hahha I love him! Han stog i kassan annars hade jag gått fram och frågat om jag fått tagit en bild igen höh. Efter sergel besöket drog vi till donken och chllade där. Självklart käkade vi ju då haha. Men dum som jag va tog jag en milkshake och jag får ju baa äta klass på fredagar så det sved litegran menmen. Åkte sen hem träffade Dragam på tåget i VH så vi satt och pratade med honom hela vägen hem, han har ju förlovat sig nu med min barndommskompis wie grattis till dom. Ja så var min tisdags kväll lugn och skön puss

Lite bilder från igår då!




Ledsen tjej som kom hem och kutade hem för det spööö regna!

 


Kommentarer
Postat av: evi

SÖÖÖT! hahahahahah <3

2012-01-04 @ 20:09:30
URL: http://evln.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback