BRA LÄKARE OSV..

Sämst uppdatering men har inte haft nått att skriva om, men idag onsdag hade vi servering och det gick as bra för mig. Fatade för första gången och det gick jätte bra! Fatade alla mina gäster och det var sex stycken wiie. Även Husbergarna va där och påpeckade hur duktig jag är så det blir man ju bara ennu mer gladare på. Även mina första gäster va skit trevliga och frågade massa saker och blabla hah as sköna!

Fick i allafall runt 40spänn i dricks och det tackar jag och tar imot, dock hade jag tagit ur kypar växeln innan då jag och ahlis gick och shoppade godis och lässk. Efter skolan pratade jag med Benny ang mitt lilla problem som jag tror hela skolan vet om nu för det kom bara fler och fler lärare och lyssnade och gav mig råd. Jag ringde i allafall vårdcentralen och dom hade ingen tid för mig? hmm asså blir lite arg detta kan vara as farligt jag menar jag går och kissar ca 10 gånger om dagen jag går uppp på natten och så as jobbigt. Men aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback