BÄSTA AVSLUTNINGEN PÅ 2011!!

Vad ska man säga eller vad ska man inte säga?
Igår/natt va det nyår och det firades med middag hemma hos tugce i nynäshamn, meningen var att jag skulle hem till Elin men i sista sekund bangar hon och det skiter sig totalt för mig. Vart fan skulle jag ta ivägen tänkte jag. Men det slutade med middag nere i nynäshman. Jag tänkte att det kanske inte blir det bästa direkt men jag hade så fel! Tugce gjorde drinkar till oss med mängde med vodka i och hon flummade som aldrig förr ahah skit söt tjej! Kvällen bjöd på massa mat det var ju tirkisk julafton så jag käkade som aldrig förr fyfan va gott det va mummms!

Senare va det dans på schemat! Turkiskt så klart do försökte lära mig men jag såg nog bara dum ut hah. Senare vid halv tolv gick vi ut och smällde med familjen jag är väldigt rätt för smällisar så gömde mig bakom ett träd sökrast så. Tio i tolv gick jag ocg tulle upp till centrum för att träffa tjejerna, men vidka cider gin ja allt i magen så snurrade det men vadfan det är ju nyår! Träffade brudarna i allafall så skönt för det var jätte länge sen. Även träffade jag bestiiis Emil, han va lite runt om öronen haha så söt! Sen gick alla nog åt varsina håll för att träffa alla vänner.

Träffade simon nyberg hah har ju alltid vart lite svag i knäna när jag är med honom så det va solkklart bäst. Fick även min nyårskyss som var efterlängtat haha ;)
Senare träffade jag och tulle jonas, så full snubben va han va skit gullig! Ja vi träffade massor med folk det var kanoners kunde nog inte haft en bättre nyår liksom! Gladast blev jag när jag träffade diddan ni vet han jag bodde hos förut när jag va liten världens bsta lillebror! Ja så va min nyår och det va en grym avslutning på året och en kalas bra start på den nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback