VILKET FLYT PÅ JOBBET!

Vart ska man börja?
Har gått upp på högre lön nu så tjänar 120kr timmen wie. haha aja igår var det jobb i allafall, denna gång ett bröllop i flen. Serverade tillsammans med Alma medan Max chefen och hans fru stog i köket. Vi jobbade as effektift och allt flöt på skit bra! Vi jobbade så bra så vi fick fyra staropramen var haha gött jobb man har! Allt gick as bra dock råka jag häla stearin på en killes telefonfodral men han var så full så han skrattade bara. haha dom var riktigt runda om öronen! En grabb börja driva med mig om att han ville ha en skorpa till efterrätt och fråga om jag va leding haha dör! Vi åkte från flen vid halv nio tiden och jag var hemma vid kvart över elva tror jag. Pkte med maxen hem för han skulle till sorunda. Nu taggar vi till för nästa jobbtillfälle!



Kommentarer
Postat av: Alma

Haha du berättade inte om mibilfodralet!

2012-02-05 @ 17:10:18
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback