SVAR PÅ KOMMENTAR.

HÅKAN HELLSTRÖM.

Vi börjar väl med musik mannen. Håkan Hellström shit vart ska man börja? Jag började lyssna på honom när jag gick i sjuan och blev kär direkt. Jag har kollat på honom live jag har följt honom på tv ja gud jag har gråtit för honom. Älskar verkligen alla hans låtar och dom går rakt in i hjärtat allt är perfekt! Ingenting på jorden skulle skulle kunna ändra på min åsikt. Och självklart har jag hans första film och den grät jag ju självklart till så jävla underbar! Den lånar ja inte ut till någon inte ens till mina närmaste för den är så värdefull och betyder massor för mig. Hihi nu låter jag jätte barnslig men så är sanningen liksom.

DAVID BECKHAM.

Sen har vi fotbolls stjärnan i mitt liv. David beckham började jag älska som liten. Älskade att kolla på hans egna program där han tog in ungar från världen och hade ett fotbolls läger i tvp veckor. Glömmer aldrig hur avis jag var på dom och letade överallt för att få söka in dit. När det var dax i vårt la att välja numemr var det ingen tvekan om att nummer 23 är mitt nummer och förakktid bara mitt nummer. 23 blev mitt tur tummer och allt för beckhamns skull. Sen kom filmen skruvaren från beckham och självklart kirrade papa den åt mig. Ja klart en idol som alltid finns i huvudet.

RYAN SHECKLER.

Nu blev ni allt förvånade va? Haha ojoj nu kommer det massor med info som ni aldrg skulle tro om mig! Som liten älsade jag att hålla på med olika sporter och gjorde allt från att köra cross till att dansa. Men året då jag träffade min absoluta bästavän Monia då ville vi börja på nått nytt vi köpte oss en varsin skateboard ch började lära oss att åka. Vi åkte varenda dag vi lärde oss och jag klarade til och med av att droppa yes! vi blev tillsammans med varsina killar som skejtade åh vilket år det va världens bästa! Jag fick en ny bräda av min pappa och den har jag än kvar idag och är i mitt rum. Jag började följa Ryans liv på tv på nätet ja över allt. Jag va jämt bänkad framför TV:N när det var xgames och life of ryan. Jag tror jag kan allt om honom vart han bor ålder fördelsedag familj ja allt! Det är nog den idolen jag har haft sen barndommen och han kommer faktiskt alltid vara nummer ett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback