STOCKHOLM MED TJEJERNA!

Var ute en sväng idag och andades in lite luft fyfan va skönt säger jag bara. Det är inte lika kallt ute längre kanske bara fem minus men det är stor skillnad mot för någon dag sen. Mötte upp Pilen vid tågstationen och sen så mötte vi Elin och Andra i haninge. På tåget träffade vi en as konstig människa som garvade och kollade på oss ja han var helt bäng nästan så att man blev rädd för honom hmm..
Aja hoppade av i stockholm och drog på direkten in till ving & betalade våran handpenning som va på 1190kronor. Nu känner jag att det är på allvar liksom wie, sen drog vi och lunchade på Jens biffhouse tror jag det hette. Det var as gott och gissa vad det kostade? Jo bara 49kr herregud lätt värt det! Efter så gick vi och kollade på lite olika piercingar och på spel vi ska ha med till magaluf. Ja det var min dag det puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback