SKÖN SKOLDAG!

tjenis,
Ligger i soffan i vardagsrummet och kollar på G&A grym serie. Annars så drog jag nyss en powernap i kanske en kvart tills tugce ringde mig och snackade om sportlovet. Det börjar ju nästa vecka så jävla skönt! annars idag i plugget va det härlig stämmning i klassen som det vart dom senaste dagarna skönt! Extra matten gick as bra och fick med oss provet vi ska göra och det ska nog gå kalas bra! Även på draman så gjorde jag Evelina Emil och Lowa vårt prov som är att spela upp teater och det gick as bra och det va skit roligt! Hade betygsamtal jag låg på MVG yes! Allt går bra nu när jag skiter i andra som ändå inte bryr sig. Jag har mina bästavänner och det är dom jag behöver! Dom andra lektonerna gick oxå bra religionen skrev vi massa på men jag hade en jobbig simon brevid mig den grabben asså hhah! Svenskan där had ejag och Elin torsdags mys med mackor och gofika härligt! ja det var min dag det puss
Min & Elin's fina teckning till vår Sandra som vi saknar
Min nya pojkvän på halvtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback