SKOLAN

Sitter nu i soffan tillsammans med Élin & Sandra och bara chillar. Har haft håltimme sen klockan nio och har det tills halv tolv lite sugit om jag får säga det själv. Men vi har vart lite underhållna med att se Fanny skratta tills hon började gråta så. Sen så ha rjag lunch snart oxå så det är inte så farligt. HAr väl inte änt så mycket idag, började med en ny kurs imorse som heter hygienkunskap nått jag tror kommer bli skit tråkigt.. Efter skolan ska jag möta pappa för att sen dra in till nynäshamn och lämna in jobbvästen plus ridtermosarna för dom har gått sönder wää. Sen blire bio plus middag men det skriver jag mer om senare men nu ska jag va lite social puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback