SCHYSST LÄRARE.

Hejhej,
Idag blev det att kliva upp tidigt redan vid åtta tiden då jag bestämmde mig för att dra till skolan. Varför vet jag egentligen inte. Kände liksom att jag inte orkade vara hemma och lata mig. Dagen började i allafall med idrott, var inte med men kollade på. Sämst idrottslektion om jag får säga det själv. Hon som skulle leda den va inte ens med så det blev ju jätte oseriöst. Sen hade vi lunch. Skit äcklig mat man typ spydde bara av att kolla på den. Så käkade vegematen som va en paprika med fyllning helt ok liksom! Svenskan sen då gjorde inte ett skit vilket jag ska ta igen på söndag när jag ska plugga. Sen blev det religion. Vi gör ju inte så jätte mkt på lektonerna så vi kollade film idag. Fyfan vilka lagar det finns i olika länder det är äckligt! Även fick vi fika efter att jag och Alma tjatat YES! Blev en kokos boll fast med pärlsocker och te smarrens! Ja scill dag med andra ord! Drog till centrum med Alma och Elin sen. Men Bea kom almas kompis då blev det väl lite aa skit samma så jag och elin drog och handlade litegran och sen så mtte vi patrick och hans vänner. Ikväll blire bio med Elin & Pilen härlig fredag! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback