JÄVLA BRA TRÄNING!

Måste börja med ätt säga vilken grym träning! Hade målvaktsträning med lollo och roger. Fick känna på alla grunder men ätt kasta är inte min grej men jag lär mig liksom. Det va i allafall den roligaste träningen hitils det kan nog bero på ätt jag bara va med Roger och Andreas bästa tränarna! Efter dry blev det skott på mål och Robin sköt mig rätt på låret mmmh mysigt värre.. haha även det gick bra lite slarv fel men det är ju första gången ute för mig i mål. Två målet gick sådär men Aja. Efter träningen va Roger lite små arg då många hoppat av vår.resa och vem ska betala dom 25'000 som fattas ajaj. Även ville jag snacka med honom sen och berättade om vad jag tyckte om fotbollen och så, det kändes riktigt bra. Men nu ligger jag i sängen ny duschad och fräsch bästa känslan efter en fotbolls träning. Nä nu åter går jag till criminal minds som är på tv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback