IRRITERAD SOM ALDRIG FÖRR!!

Först och främst vill jag på pecka att i min blogg så skriver jag exakt vad ag vill och kommer alltid göra det oavsett vad folk kommer att säga. Men då nu som ni märker är jag jätte irriterad och nästan faktiskt arg! Jag har väntat på denna dag länge nu jag är taggad nej vänta jag VAR taggag för min finis till vän tess och Lisa skulle styra fest idag så jag har tackat nej till att festa med andra jag har tackat nej till att gör anått i huvudtaget. Så nu nån timme innan festen börjar så säger man att man inte kan fälja med då man får redag på att det kostar att komma in fasten vi itne skulle betala. Jag blir bara arg liksom att man planerar nått och sen säger inget. Kunde lika gärna setat inne i stan hos kussarna med vännerna och druckit vin och bara haft skit roligt. Nä nu vet jag inte alls vad jag ska gör aoch exploderar snart för min lördags kväll är FÖRSTÖRD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback