INTE LÅNGT KVAR NU BLICKAR FRAM!

Jag vet kanske låter skit töntigt men det slog mig för någon sekund sen att fan jag ska ju utomlands om 15 veckor och 6 dagar med mina favvo tjejer! Gud vad jag längtar ska ni veta! Alla planer vi gjort och allt kringade med hotell och skit för att alla ska bli nöjda. Ska även bli grymt för vi åker samtidigt som några polare här ifrån och dagen efter vi åker kommer några andra av våra kompisar ner till mallis. Åh fan va skönt! Sola Bada Supa hah ja och massa mer där i mellan. Jag vet att det är skit långt kvar men fan jag har ett mål. Ha kul varenda dag så rullar tidn iväg så står vi strax där med resväskorna och är skit nervösa. Shit hah första resan ensama utan nån vuxen yes! Nä nu ska jag byta om haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback