FINA PONNY!

Onsdag igår vilket betydde att jag hade stallet på schemat. Blev kvar i skolan lite längre så det blev inge ridande med Nathalie vilket sög. Men jag hann träffa henne medan hon lekte med melissa på paddocken. Själv tog jag det lugnt i stallet. Fasten det var svin kallt så jobbade jag lugnt. Tog en rid tur ute i skogen och galopperade massor i snön åh så mysigt! Närsta gång vill jag ha med någon som kan ta kort! Lite vinter bilder liksom. Vände om sen efter furtio minuter då jag inte längre kände tårna usch! Pappa kom och hämtade mig sen.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nästa onsdag måste vi ta en uteritt tillsammans, fan så jag saknar det :(

2012-02-03 @ 08:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback