CHIPS DRICKA FESTA GALET .. BAKIS..

Hej på er, 
Inte uppdaterat så mycket idag för har legat i min säng ett bra tag och sovit ut från gårdagens/nattens festande. Denna gång på hemma plan i ösmo då vi hade suprice party för vår älskade lagkapten sarah. Hon fattade verkligen ingenting och var helt chockad och överlycklig. Grät gjorde hon tillochmed hah gullis! Det vart i allafall riktigt lyckat och vet inte hur mätt man blv på den festen. Inte bara op allt vin bira och cider man drack utan det bjöds på tårta och tilltugg. Chipsen var det ävl jag bella och tess som moffade haha. Grym kväll säger jag bara! Till och med sprutade jag pepparspray på mig bella och tess hmm lyckat det vart NEJ! Kvällen slutade vid halv två tiden då drog jag och bellis hemmåt då hon skulle vidare till nynäs men vände sen vid mej då hon ångra sig. Ja nu är jag bakis och ska slagga puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback