JULSHOPPING

Hemmkommen nu efter en hel dag i hela haninge området och en träff med Linnea. Käkade först lunch på sushin såklart sen på full mage handlade jag dom sista pressenterna till mamma & pappa. Självklart fick jag med mig lite små grejer till mig själv som ett diadem toffsar och sånt tjafs. Sprang in en snabbis till coop för att köpa hela tre liter gräddglass till mig jätte sjuka älskling som äter massa medicin och äckel för att bli frisk. Så tog en snabbis ner till nynäs träffade Linnea hade tjejsnack (skitsnack) bästa!! sen gick hon med mig till bussen där träffade jag sen på mohamed. Fick sällskap hela vägen till ösmo. Så nu är allt handlat och fixat inför julafton #cosy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback