JULAFTON 2012

Så nu va den dör speciella dagen över julafton med andra ord. Firade med standard ett packet i julstrumpan dock låg det brevid och när jag väl öppnade de så va det en sprillans ny platt tv till rummet. Lycklig svar ja!! äntligen försvinner min 52" som jag kollar typ en meter ifrån. Åkte till farmor sen och åt tradionella julmiddagen. Bara där gick man säkert upp tio kg. Öppnade resten av klapparna där fanns det mängder av parfymer som jag faktiakt ska lämna tbx då jag fick hela nio stycken. En handuk, överkast, pengar, väska, plattång och en nässesär. Helt okej julklappar asså. Satt uppe till tolv tidennoch väntade på att min älskling skulle ringa. Julen va väl nt de bästa där heller men den 28 drar vi woho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback