SVAR PÅ TAL.


Igår kväll fick jag en kommentar som ni ser från Anonym så tänkte svara på det i ett inlägg dårå.
 
- Den största anledningen varför jag slutade spela fotboll va nog för jag inte trivdes längre, jag ville inte spela eller träna fall inte Tess kom och tränade. Inte så att jag kände mig utanför men som målvakt är man ju oftast ensam och byter ju aldrig med ngn eller så. Det va nog det som fick mig att sluta. Dumt val som fan men gjort är gjort. 
 
- Varför jag inte börjar igen kan jag inte svara på, tri mig jag vill mer än allt spela fotboll vi pratar om det hemma minst en gång varje dag men det är ngt som gör så jag inte vill. Men åt andra sidan vill jag mer än allt stå i målet igen. Kanske behöver jag mer tid vad vet jag. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha uppehåll en säsong så kommer du säkert känna dig redo för att börja spela igen !

2012-08-24 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback