SOMMAR 2012

Har du druckit tills du spytt? Det har jag.
Sårat någon? Nej inte vad jag vet?
Förlorat en vän? Beror på hur man ser på det.
Träffat nya människor? Ja absolut, hela sommaren!!
Kysst en främling? Haha säger bar Magaluf & Alayna
Tagit droger? Nej.
Haft en sommarflört? Det med..
Gråtit? Absolut, fast av lycka!
Skrattat tills du kissat på dig? Hah nej.
Tältat? Nepp.
Varit vaken en hel natt? Jadå det är ju sommar?
Solat? Yes.
Badat? Jämt.
Haft ett förhållande? Ne.
Gjort dig riktigt illa? Ne.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ne
Läst en bok? Zlatan boken förevigt ♥
Skickat fel sms med flit? Jag är väl inte 12 år?
Suttit vid datan en hel natt? Nepp.
Näckat? Faktiskt inte.
Solat naken? Haha nej.
Fått utegångsförbud? Nä.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Absolut.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Aldrig.
Varit i slagsmål? Jag är ju en snell flicka..
Pussat någon utav samma kön? Jajjamensan!
Sjungit högt på ett berg? Nä.
Kysst någon i regnet? Nä.
Kysst någon i skogen? Brukar inte chilla i skogen så nej.
Kysst någon du inte borde? Haha det kan man väl säga.
Senaste du kysste? Hahahahaha ngn tysk i turkiet.
Tappat rösten? Nä.
Varit på festival? Nä.
Brännt dig? Om jag gjorde i turkiet!
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Usch för min bikini rand.
Varit utomlands? Turkiet, Magaluf
Gjort ett bra köp? Oja
Haft skadeglädje? ihihi aa
Sovit under bar himmel? Ne.
Vad kommer du sakna mest? Allt.
Har du svart ärligt på alla frågor? HEHEHHE Yes


Kommentarer
Postat av: ava miranda

förlåt för sent svar! ;o
sv: samma här! Jag vill verkligen skaffa en stor familj i framtiden men jag vill kunna leva mitt liv och resa runt först för annars kommer det bli svårare om man ska åka med hela familjen ;o
Du måste till USA! ;> En resa som man aldrig kommer ångra och shoppingen går knappt att beskriva!
Jag funderar kanske på att åka till london under höstlovet men det är inte säkert. har ju varit där 3 gånger :>

2012-08-25 @ 12:21:00
URL: http://avamiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback