SKNHETS SÖMN NU!

Nu är det dax för mig att krypa under täcket och sova. Är egentligen inte så jätte trött men skolan börjar ju snart så måste vända på dygnet någon gång. Sen har jag lite planer för imorrn som jag måste vakna i god till. Ska nog först in till handen en snabbis för att kolla lite kläder och inredning till mitt nya rum som ska bli mera hemmastadd nu efter år av tjat. Sen antar jag om det går som det ska så ska jag och tugce äntligen träffa jordbro killarna och ha lite trevligt med dom. Typ vattenvipa är ngt jag tror. Har inte träffat dom sen ngn dag innan jag åkte iväg till magaluf och det va ju ett tag sen. Så nu ska jag runda av lite godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback